کفی کفش

ساخت وبلاگ

ژل افزایش قد راهی آسان و بی درد سر برای بیشتر نشان دادن قد است ولی در انتخاب آن باید مواردی در نظر گرفته شود تا از آسیب های احتمالی آن جلوگیری کرد. در این متن پس از معرفی این محصول به ویژگی هایی که باید داشته باشد می پردازیم تا شما را در انتخاب راهنمایی کنیم.

معرفی ژل های افزایش قد و کارکرد آن

ژل افزایش دهنده ی قد وسیله ای است که توسط آن می توان به صورت مخفی و بدون این که تغییری در شکل ظاهری کفش پیش بیاید قد را به میزان دلخواه بلندتر نشان داد. ژل افزایش دهنده ی قد راهی است بی خطر و بدون عوارض جانبی که از آن می توان برای افزایش قد به صورت موقت استفاده کرد. به این نحو که آن را داخل کفش گذاشته و با بالا آوردن پاشنه قد شما را بلندتر نشان می دهد.

این وسیله با کارکرد لایه ای خود می تواند قد شما را با توجه به تعداد لایه ای که انتخاب می کنید و درون کفش قرار می دهید بالاتر ببرد و به دلیل سادگی که دارد می تواند راهی ارزان برای این میزان افزایش باشد. انواع ژل افزایش قد که در بازار موجود است همه و همه کارکردی این چنینی دارند و با توجه به جنس خود که معمولا از سیلیکا ژل ساخته می شوند و میزان استحکامی که در برابر تحمل وزن افراد دارد قیمتی ما بین 20،000 تا 50،000 تومان دارد.

تصویر 1

ویژگی های یک ژل افزایش قد مناسب

نکته ای که هنگام خرید ژل افزایش قد باید مورد توجه قرار بگیرد خاصیت آنتی باکتریالی آن است که اگر این خاصیت را نداشته باشد ممکن است درون محیط گرم و مناسب کفش برای رشد باکتری مشکل ایجاد کند. خاصیت دیگری که این ژل افزایش دهنده ی قد باید داشته باشد نحوه طراحی آن بر اساس اصول اورگونومی است که اگر فاقد آن باشد ممکن است باعث ایجاد کمر درد و آسیب به ستون فقرات شود و همچنین هنگام طی مسافت های طولانی با کفش موجب پا درد و آسیب زدن به کفش شود. پس در انتخاب یک ژل افزایش قد مناسب باید دقت شود تا از ضررهای احتمالی آن جلو گیری نماید.ژله افزایش قد امروزه در میان افراد جای خود را باز کرده است.

خرید اینترنتی ژل افزایش قد برای افراد کوتاه قامت

کفی کفش...
ما را در سایت کفی کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهران jel24 بازدید : 96 تاريخ : چهارشنبه 17 مهر 1398 ساعت: 13:59

لژ مخفی کفش یکی از روش های محبوب برای افزایش طبیعی قد است. همواره روش های مختلفی برای افزایش قد وجود داشته است. برخی از این روش ها گیاهی و دارویی هستند و نتیجه دادن آن ها ممکن است طولانی و ناامید کننده باشد. برخی دیگر از این روش ها مانند پوشیدن کفش های پاشنه بلند در طولانی مدت می تواند به ارگان های داخلی بدن از جمله ستون فقرات آسیب جدی وارد کند. اما لژ مخفی کفش با شکل ژله ای مانندی که دارد می تواند بدون تهدید سلامت بدن به افزایش قد یک الی پنج سانتی متری افراد کمک کند. سازندگان آن اطمینان می دهند که با یک بار استفاده از این کفی های مخفی نتیجه مثبت آن را مشاهده خواهید کرد.

 

کفی های افزایش قد

اگر کنجکاو شده اید که درباره این کفی ها بیش تر بدانید باید بگوییم که این کفی ها مانند کفش پاشنه بلند عمل می کنند با این تفاوت که داخل کفش قرار می گیرند و از دید سایرین مخفی هستند. لژ مخفی افزایش قد به دلیل انعطاف پذیری که دارد فشار زیادی روی ستون فقرات وارد نمی کند و بعد از چند بار پوشیدن می توان به فرم آن عادت کرد. هر لژ در حدود یک سانتی متر ارتفاع دارد و شما با قرار دادن پنج کفی در قسمت پاشنه کفش خود می توانید تا نزدیک به پنج سانتی متر افزایش قد خود را شاهد باشید. بسیاری از افراد در مهمانی ها برای آن که قد خود را بلندتر نشان دهند از لژ مخفی کفش استفاده می کنند.

تصویر1

 

طرز استفاده و نگهداری

با خرید لژ مخفی کفش، ده عدد کفی مخفی (پنج عدد برای هر پا) به شما داده می شود که باید بنابر سلیقه و نیاز خود تعدادی از آن ها را در قسمت پاشنه کفش خود قرار دهید. این کفی ها را باید از کوچک به بزرگ مرتب کنید و داخل کفش قرار دهید به طوری که بزرگ ترین لایه درست زیر پاشنه قرار گیرد و کوچک ترین لایه به کف کفش رسیده باشد. دقت داشته باشید که در کفش های صندل نمی توان از این لژ مخفی کفش استفاده کرد و بهتر است هنگام استفاده از آن ها جوراب به پا کرده باشید. برای افزایش طول عمر این کفی ها بهتر است از استفاده مداوم آن ها در پیاده روی های طولانی و ورزش های پرتحرک بپرهیزید.

خرید ژل افزایش قد 14 لایه به صورت نقدی و اینترنتی

کفی کفش...
ما را در سایت کفی کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهران jel24 بازدید : 98 تاريخ : شنبه 13 مهر 1398 ساعت: 14:16